رزومه کاری و تحصیلی موسس ویزانو

مهندس کوروش رفیعی فر

• مدرس زبان انگلیسی و آیلتس بین سال های 1388 تا 1393 درموسسات معتبر ایران

• موسس گروه آموزش زبان خارجه ESL در سال 1392

فارغ التحصیل رشته مهندسی آی تی با گرایش تخصصی تجارت الکترونیک ( کارشناسی) در ایران

• همکاری با بیش از پنج موسسه مهاجرتی به عنوان مشاور ارشد مهاجرت

• اخذ بیش از صدها اسسمنت مثبت در رشته های مختلف برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا

• موفقیت در بیش از صد ها پرونده مهاجرتی برای کشورهای آلمان، کانادا، استرالیا ، انگلستان

• تحصیل در یکی از بهرین دانشگاه های آلمان شهر کیل در رشته Master of Information Engineering  با گرایش آی تی و مدیریت کسب وکار

• بورس دانشگاه CQU ( دانشگاه کویینزلند مرکزی ) استرالیا

• برگزار کننده بیش از پنجاه کارگاه آموزشی در خصوص مهاجرت

• حضور در ده ها سمینار و همایش تحصیل در خارج از کشور و مهاجرت کاری و سرمایه گذاری

به پشتوانه این روزمه کاملا موفق و مشخص در حوزه مهاجرت، ویزانو به خود جرات داده است که خود را به عنوان یکی از حرفه ای ترین موسسات مهاجرتی در ایران و کشورهای آلمان، کانادا، انگستان و استرالیا معرفی کند. ما هر آنچه که در مهاجرت وجود داشته است را تجربه کردیم. سال های سال تجربه ما، در اختیار شما دوست عزیزی که به ویزانو اعتماد می کند.

پیام موسس ویزانو

به عنوان یکی از موسسات موفق مشاوره فعال مهاجرتی که در سال های اخیر با اخذ چند صد ویزا و ارزیابی مهارتی مثبت توانسته محبوبیت خوبی را بین مشتریان خود ایجاد کند، باید عرض نمایم که این موفقیت اتفاقی نیست و نیازمند معطوف کردن تمام تمرکز ما بر اهدافمان و داشتن یک ذهن خلاق برای پاسخگویی به نیازهای جدید مشتریان بوده است.

هدف ، کمک به افراد در دستیابی به فرصت های فراتر از مرزهایی است که در آن متولد شده اند. ما قویا بر این باوریم که فرد باید هدف خود را برای دستیابی به توان بالقوه خود به دست آورد و باید بر اساس شایستگی و بدون هیچ گونه تعصب دیگر به آن فرصت داده شود.
ما قویا معتقدیم که رفتن به خارج از کشور، ثروت و چشم انداز شخصیت زندگی را برای بهتر شدن تغییر می دهد. تاثیر آن بر خانواده اش، جامعه اش، صنعت و کشورش است.
یک فرد در خارج از کشور نه تنها پول را بازپرداخت بلکه شبکه های انسانی، کسب و کارها، ایده های تبادل و همچنین شهروندی جهانی را ایجاد می کند.
شایستگی اصلی ما این است که یک مشاور حرفه ای باشیم که در آن، هدف ما الهام، انگیزه، مشاوره، متقاعد کردن و متقاعد ساختن است. ما خودمان را به عنوان فردی می بینیم که مردم با یک رویا پیش ما می آیند که برای تمام عمر تحقق آن را آرزو داشته اند، بعضی حتی با آخرین امیدشان به ما امید دارند.

می دانیم که ما بر زندگی و معیشت افراد تأثیر می گذاریم و به همین دلیل است که ما کار خود را بسیار جدی و با تعصب شخصی انجام می دهیم.
ما به عنوان یک موسسه ، به دنبال چیزی فراتر از بهره مالی هستیم. آنچه که ما برای بدست آوردن تلاش می کنیم ، ایجاد یک نام تجاری جهانی در صنعت HR و فراهم سازی زمین بازی با شرایط مساوی برای همه بازیگران این بازی است. ما هر روزه شاهد موفقیت های ایرانیان در سراسر دنیا هستیم.
در حالیکه از موقعیتی به وجود آمده لذت می بریم، همیشه از خانواده، والدین، معلمان و جامعه ایران که به ما کمک کرده اند، سپاسگزاریم.
از شما دعوت می کنم، بیایید یک مرز جهان را باهم بسازیم.

مهندس کوروش رفیعی فر

اطلاع از خدمات گوناگون ویزانو، به صفحه اینجا کلیک کنید.

ارزیابی رایگان