برنامه تجاری مهاجرت به استان انتاریو  

کشور کانادا یکی از کشورهای پیشرفته‌ی دنیا است که بهترین شرایط را برای زندگی، تحصیل و همچنین کار افراد فراهم می‌آورد و به همین دلیل افراد زیادی خواستار اقامت در این کشور هستند. یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا است.

یکی از استان‌هاییی که می‌توانید برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا انتخاب کنید، استان انتاریو است. شما می‌توانید برای مهاجرت کاری به استان انتاریو در کشور کانادا، از یک طرح شرکت استفاده کنید. در کشور کانادا طرح‌های بسیاری برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری وجود دارد؛ از طریق برنامه‌ی شرکتی استان انتاریو، این امکان برای شرکت‌هایی که دارای یک هلدینگ فعال در سطح بین المللی هستند به وجود می‌آید که بتوانند کسب و کار شرکت خود را با اقدام برای خریداری کسب و کاری در در این استان گسترش دهند. در نهایت سران شرکت مورد نظر بعد از این که اقدامات لازم را در جهت راه‌ اندازی و تاسیس کسب و کار خود در این استان بزرگ را انجام دادند، کارمندان اصلی مشغول به فعالیت در این حوزه‌ی کاری شرایط لازم را جهت اپلای شدن برای دریافت گواهینامه‌ی گزینش استانی کشور کانادا را دارا هستند.

در واقع از طریق اخذ این گواهی، این امکان برای آن‌ها فراهم خواهد آمد تا به عنوان شهروند کانادا در این کشور پیشرفته زندگی کنند. فردی که می‌تواند برای استفاده از این برنامه‌ی مهاجرتی درخواست بدهد، در واقع مدیرعامل اصلی شرکت یا همان فردی است که امضای اصلی شرکت متعلق به اوست.

سرمایه گذاری در کانادا و مهاجرت به این کشور از طریق برنامه کارآفرینی ساسکاچوان

روش دیگری که می‌توانید برای سرمایه‌ گذاری در کانادا و اخذ اقامت این کشور انتخاب کنید، استفاده از طرح کارآفرینی ساسکاچوان است. در واقع این برنامه که فرصت خوبی را برای سرمایه گذاری در کانادا فراهم می‌کند، به عنوان یک زیر مجموعه از طرح‌های استانی ساسکاچوان برای داوطلبانی است که تمایل دارند تا برای مهاجرت به کانادا سرمایه گذاری استانی را انتخاب کنند.

این برنامه شرایط لازم را برای ماندن در کانادا و همچنین شراکت با کسب و کارهای بزرگ و معتبری که در استان ساسکاچوان محیا می‌کند و این فرصت را به داوطلبان می‌دهد تا متقاضیان برای مهاجرت و اقامت در کانادا بتوانند توانایی‌های خود را به چالش بکشند و با راه‌اندازی یک کسب و کار و توسعه دادن آن، شانس اکتساب شهروندی کانادا را پیدا کنند. در واقع متقاضیان برای دست یافتن به این فرصت بسیار ویژه، لازم است که روحیه‌ی مدیریتی خود را تقویت کنند.

این برنامه‌‌ی ویژه را که می‌توان از آن به عنوان یک فرصت طلایی یاد کرد، جهت جذب کردن افرادی مستعد در زمینه‌ی کارآفرینی برای شروع به کسب و کار در استان ساسکاچوان به کار می‌رود. در صورتی که مایل هستید تا یک کسب و کار را ایجاد کنید و یا این که آن را اداره و مدیریت کنید، می‌توان از طریق این برنامه عمل کرده و جهت استفاده از آن، درخواست EOI خود را ثبت کنید.

برنامه‌ی کارآفرینان برای افرادی که فارغ التحصیل شده‌اند

روش دیگری که می‌توانید برای سرمایه گذاری در کانادا و همچنین اخذ اقامت و شهروندی این کشور بزرگ و برتر انتخاب کنید، استفاده از طرح کارآفرینان برای افرادی که فارغ التحصیل شده‌اند. همانطور که مشخص است، جهت سرمایه گذاری در کانادا از طریق این برنامه، مهم‌ترین شرط برای افراد متقاضی این است که فارغ التحصیل شده باشند. متقاضیان خارجی که مدرک فارغ التحصیلی خود در

دوره‌های ارشد یا کارشناسی و یا کاردانی را از طریق یکی از دانشگاه‌ها و یا مراکز آموزشی معتبر استان ساسکاچوان اخذ کرده‌اند، می‌توانند جهت ایجاد یک کسب و کار برای خود در این استان از این طرح بهره ببرند. نکته‌ای که متقاضیان باید به آن توجه داشته باشند این است که لازم است به مدت حداقل دو سال از یکی از مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم در استان ساسکاچوان فارغ التحصیل شده باشند و مدرک فارغ التحصیلی خود را نیز اخذ کرده باشند. سپس می‌توانند از طریق این طرح، برای شروع یک کسب و کار در استان ساسکاچوان اقدام کنند و در نهایت از این طریق می‌توانند شهروندی کشور کانادا را بعد از گذشت مدتی دریافت کنند. در صورتی که برای استفاده از این طرح منتخب شوید، لازم

است که مدت زمانی مشخص را در استان ساسکاچوان کار کنید. بعد از گذشت حداقل یک سال از کار کردن در این استان کانادایی، در صورتی که حداقل سهم شما از این کسب و کار یک سوم باشد، امکان این برای شما به وجود خواهد آمد که در این استان به شکل دائم اقامت داشته باشید.

طرح کارآفرینی کبک

یکی دیگر از استان‌هایی که می‌تواند برای افرادی که خواستار سرمایه گذاری در کانادا هستند شرایطی بسیار ویژه‌ای را فراهم آورد، استان کبک است. این استان برنامه‌های بسیاری را برای مهاجران خواستار سرمایه گذاری در کانادا اجرا کرده است که یکی از این برنامه‎ها، برنامه‌ی کارآفرینی کبک است.

این طرح برای افرادی که صاحب یک کسب و کار هستند و همچنین افرادی که توانایی مدیریت کردن یک کسب و کار را دارند فرصتی بسیار ویژه را فراهم آورده است تا بتوانند به شکل دائم در کانادا اقامت کنند و به عنوان شهروند این کشور شناخته شوند.

افرادی که از این برنامه استفاده کنند، می‌توانند یک کسب و کار را در زمینه‌های مهمی همچون صنعت، کشاورزی و تجارت‌های دیگر در استان کبک برای خود ایجاد کنند. از جمله شرایط بسیار مهمی که متقاضیان برای استفاده از این طرح نوین باید داشته باشند این است که در زمینه‌های مدیریتی، به شکلی کاملا حرفه‌ای عمل کنند. همچنین لازم است که یکی از افرادی که ساکن کبک می‌باشد را به عنوان یکی از کارکنان کسب و کار خود انتخاب کنند و علاوه بر آن به این فرد مسئولیت کار به مدت ۳۰ ساعت در یک هفته را بدهند. علاوه بر آن فرد متقاضی باید مالکیت حداقل ۲۵ درصد از سهام کسب و کار مورد نظر را داشته باشند که ارزش این مالکیت، حداقل باید برابر ۱۰۰ هزار دلار باشد. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این طرح در چندین سال اخیر دچار تغییراتی شده و متقاضیانی که خواستار استفاده از این طرح هستند، به دو دسته‌ی مختلف تقسیم می‌شوند‌.

طرح سرمایه گذاری کبک

از طرح‌های دیگری که برای سرمایه گذاری در کانادا و اخذ شهروندی این کشور می‌توان به کار گرفت، طرح سرمایه گذاری استان کبک است. افرادی که متقاضی سرمایه گذاری در کانادا هستند، می‌توانند از طریق این برنامه وارد عمل شوند و بدور از هر گونه ریسکی در استان کبک کشور کانادا سرمایه گذاری کنند.

متقاضیان می‌توانند حداقل مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلار کانادا بر روی یک کسب و کار ویژه در کانادا سرمایه گذاری کرده و یا این که این مبلغ را به شکل کاملا مستقیم سرمایه گذاری کنند و از این طریق امکان اقامت دائم در کشور کانادا را پیدا کنند. داشتن دانش متوسط و بالاتر درباره‌ی زبان فرانسوی، باعث می‌شود که به عنوان یک شخص که شرایط لازم را برای استفاده از این طرح ندارد شناخته شوید. البته باید اشاره کرد که اگر چنین شرایطی را داشته باشید، باز هم می‌توانید برای استفاده از این طرح درخواست دهید و از این اطمینان داشته باشید که درخواست صادر شده توسط شما برای استفاده از طرح یاد شده تحت بررسی قرار می‌گیرد.

تمام افرادی که متقاضی استفاده از این طرح هستند، لازم است که درخواست خود را به وسیله‌ی پست معمولی ارسال کنند. پیش از این که برای ارسل پرونده‌ی خود جهت ثبت درخواست اقدام کنید، لازم است که در ابتدا قراردادی که با یک شرکت در استان کبک کانادا بسته‌اید را ارسال کنید. استان کبک حداقل ۱۹۰۰ درخواست ثبت شده برای استفاده از این طرح را تحت بررسی قرار می‌دهد.

طرح کارآفرینی آزمایشی منطقه‌ای بریتیش کلمبیا

طرح دیگری که برای سرمایه گذاری در کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور، در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانید از آن بهره‌مند شوید، طرح کارآفرینی آزمایشی منطقه‌ای بریتیش کلمبیا است.

برای سرمایه گذاری در کانادا از طریق این طرح باید این نکته را در نظر داشته باشید که طرح یاد شده برای مناطقی از بریتیش کلمبیا قابل استفاده است که حداکثر جمعیت این مناطق، ۷۵ هزار نفر می‌باشد و همچنین این مناطق فاصله‌ای ۳۰ کیلومتری از مراکز اصلی شهر دارند و به نوعی دور افتاده هستند. هدف اصلی از برنامه‌ریزی این طرح، رفع نیازهای بازار کار و همچنین نیازهای مختلف جمعیت ساکن در این مناطق می‌باشد. هدف مهم دیگر از برنامه‌ریزی برای این طرح این است که منافع و دستاوردهای اقتصادی که به سبب مهاجرت جمع آوری شده‌اند، به شکل کاملا یکسان و یکنواختی در نواحی مختلف این استان بزرگ توزیع شوند. این طرح ویژه که در ماه مارس سال ۲۰۱۹ در مرحله‌ی

اجرا قرار گرفت، به افرادی که خواستار ایجاد یک کسب و کار ویژه در کشور کانادا و در استان بریتیش کلمبیا بودند، امکان این را داده است که با استفاده از این طرح بتوانند در کشور کانادا سرمایه گذاری کنند‌. نکته‌ی مهم درباره‌ی این برنامه این است که فعلا در مرحله‌ی آزمایش قرار دارد و به شکل کاملا موقتی در دست اجرا قرار گرفته است؛ از این طرح با نام طرح ۱۰۰ هزار دلاری نیز یاد می‌شود. اکثرا جوامعی که دارای جمعیتی کم هستند، از این برنامه برای سرمایه گذاری در کانادا و شروع یک کسب و کار در این کشور استفاده می‌کنند. متقاضیانی که خواستار استفاده از این طرح هستند، می‌توانند با استفاده از آن به منطقه‌ای مشخص از بریتیش کلمبیا که جمعیت کمی دارد، مهاجرت کنند.

پروژه‌های استراتژیک بریتیش کلمبیا

یکی دیگر از طرح‌های بسیار کاربردی برای سرمایه گذاری در کانادا و کسب فرصتی برای اقامت دائم در این کشور، استفاده از پروژه‌های استراتژیکی برگزار شده در استان بریتیش کلمبیا است. این طرح‌ها برای شرکت‌ها و کسب و کارهایی مناسب است که تمایل دارند تا با یک شرکت در استان بریتیش کلمبیا همکاری کنند و از این طریق برای توسعه‌ و گسترش دادن کسب و کار خود اقدام کنند.

نکته‌ای که وجود دارد این است که تعداد افرادی که در این کسب و کار فعالیت دارند و اجازه دارند تا از طریق این برنامه وارد عمل شوند و اقامت دائم کشور کانادا را اخذ کنند، حداکثر ۵ نفر بوده و این افراد باید یکی از مدیران این کسب و کار باشند و یا به عنوان یکی از متخصصان حرفه‌ای شرکت مورد نظر شناخته شوند. پس لازم است که سران اصلی این شرکت توانایی هر یک از کارمندان خود را بسنجند و با به چالش کشیدن توانایی‌های این افراد، فرصت شهروندی کانادا را به آن‌ها بدهند.

این برنامه به عنوان یکی از زیر گروه‌های مهاجرت از طریق کارآفرینی به کشور کانادا شناخته می‌شود. اکثر کسب و کارهای فعال در زمینه‌های تکنولوژی، جنگل‌داری، رسانه‌های جدید و همچنین در حوزه‌ی تولیدات فعالیت داشته‌اند، از طریق این طرح برای توسعه‌ی کسب و کار خود اقدام کرده‌اند و در اکثر موارد این شرکت‌ها باعث و بانی به وجود آمدن کسب و کارهایی بسیار ویژه با مزایای بسیار زیاد در شهر بریتیش کلمبیا بوده‌اند.

شرکت‌هایی که خواستار استفاده از این طرح برای سرمایه گذاری در کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور هستند، لازم است که یک شرکت را در شهر بریتیش کلمبیا راه‌اندازی کنند و یا با خریداری یک شرکت در این استان، سبب توسعه، پیشرفت و گسترش آن شوند. از بیشتر شرکت‌های متقاضی برای استفاده از این طرح، تقاضا می‌شود تا حداقل سرمایه‌ای به اندازه‌ی ۵۰۰ هزار دلار برای ثبت یا خرید یک شرکت در استان بریتیش کلمبیا را داشته باشند.

طرح کارآفرینی نوا اسکوشیا

از طرح‌های جالب دیگری که می‌توان برای سرمایه گذاری در کانادا و در نهایت اخذ اقامت دائم و شهروندی این کشور از آن بهره برد، طرح کارآفرینی نوا اسکوشیا است. متقاضیانی که خواستار سرمایه گذاری در کانادا هستند می‌توانند از طریق این طرح برای ایجاد یک کسب و کار در استان نوا اسکوشیا و یا خرید آن، برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

در واقع این طرح برای افرادی اجرا شده است که صاحب یک کار هستند و تجربه‌ی بسیار بالایی در زمینه‌ی ایجاد کسب و کار دارند و یا این که تجربه‌ی مدیریت یک کسب و کار را در رزومه‌ی کاری خود داشته‌اند و یا این که در انجام فعالیت‌های مخم روزمره‌ی یک شرکت و کسب و کار مشخص، دخالت داشته‌اند. چنین افرادی می‌توانند به آسانی با ثبت درخواست برای استفاده از این طرح، فرصت زندگی در استان نوا اسکوشیا را پیدا کنند.

این طرح در واقع یک برنامه است که متقاضیان با اخذ آن، می‌توانند ابتدا به شکل موقت و سپس به شکل دائم در استان نوا اسکوشیا اقامت داشته باشند؛ به عبارتی اگر یک متقاضی برای استفاده از این طرح سرمایه گذاری پذیرفته شده باشد و اقامت موقت کانادا را اخذ کرده باشد، اقدامات لازم را برای راه‌اندازی یک کسب و کار و مدیریت آن به مدت زمان حداقل یک سال و همچنین اخذ مجوز برای این کسب و کار خود انجام داده باشند. طریقه‌ی عملکرد این برنامه برای جذب نیروهای کار و سرمایه گذاری همانند یک سیستم برای اظهار کردن میزان علاقه‌مندی و اشتیاق می‌باشد.

ارزیابی رایگان