اقامت دائم استرالیا

استرالیا یکی از بهترین کشورها برای درخواست ویزای اقامت دائم (PR) است. این کشور انواع مختلف ویزا برای درخواست اقامت دائم متقاضیان، در نظر گرفته است. برای درخواست بسیاری از این ویزاهای اقامت دائم، باید طبق سیستم مهاجرتی مبتنی بر امتیاز عمل کنید. در سیستم مهاجرتی مبتنی بر امتیاز استرالیا شرایط متقاضیان بر اساس امتیازاتی که برای شرایطی مانند سن، مهارت زبان، تجربه کاری، تحصیلات و غیره به آنها تعلق می گیرد، بررسی می شود.

مزایای اصلی اقامت دائم (PR) در استرالیا.می توانید در استرالیا به مدت نامحدود زندگی و کار کنید.

می توانید در پنج سال اول به طور نامحدود کشور را ترک کنید و مجدداً وارد استرالیا شوید و سپس در صورت داشتن معیارهای لازم می توانید ویزای خود را تمدید کنید.

پس از سپری شدن چند سال اول اقامت دائم در استرالیا، می توانید برای اخذ شهروندی این کشور درخواست دهید.

ساکنان دائمی استرالیا از حقوق شهروندی مردم استرالیا بهره مند می شوند که شامل دسترسی به خدمات قانونی و سلامت رایگان یا کم هزینه است.

می توانید به شرط داشتن معیارهای لازم، حامی مالی بستگان خود برای ورود به استرالیا باشید.

فرزندادن شما که در استرالیا به دنیا یایند بلافاصله شهروند استرالیا میشوند.

شما باید یک روند مرحله به مرحله را برای درخواست ویزای اقامت دائم در استرالیا دنبال کنید. پس از تهیه تمام مدارک لازم و تصمیم گیری در مورد نوع ویزا، زمینه های شغلی مورد علاقه (EOI) خود را در سیستم SkillSelect شرح می دهید. SkillSelect یک سیستم آنلاین است که درخواست ها یا EOI های دریافتی برای ویزای استرالیا را بررسی می کند. مشخصات ارسالی شما برای تعیین امتیاز نهایی شما استفاده می شود که باید حداقل ۶۰ امتیاز باشد.

سپس باید منتظر جواب درخواست خود از طرف مقامات استرالیایی باشید. اگر مشخصات شما تایید شود، از شما دعوت می شود تا درخواست ویزای خود را ارائه دهید. در این مرحله، باید تمام مدارک اصلی خود را جمع آوری کرده و ضمیمه فرم درخواست خود کنید. طی ۶۰ روز پس از دریافت دعوتنامه، باید فرم درخواست تکمیل شده و دقیق خود را همراه با مدارک اصلی خود به دفتر مهاجرتی ارسال کنید.

موسسه  مهاجرتی ویزانو چگونه می تواند به شما در روند درخواست ویزای اقامت دائمی استرالیا کمک کند؟

ما در طول فرآیند آنلاین و همچنین تکمیل فرم درخواست و ثبت آن از ابتدا تا انتها به شما کمک می کنیم. که عبارتند از:

     مطالعه موردی / تجزیه و تحلیل

     ارزیابی اولیه درخواست

♦     کمک به جمع آوری مدارک لازم

     تهیه پیش نویس درخواست

♦     تکمیل فرم درخواست ویزا

♦     تهیه و نگارش رزومه

♦     درخواست های بین المللی

♦     بررسی و رفع اشکالات و اصلاح درخواست

♦     پیگیری درخواست ویزا در اداره مهاجرت

موارد ضروری شروع پروسه اخذ اقامت دائم و قانونی

داشتن مدرک دانشگاهی یا فنی برای شروع پروسه لازم و ضروری هست.

داشتن دانش و آشنایی با زبان انگلیسی در سطح خوب ضروری است و باید مدرک رسمی آیلتس یا تافل و یا پی تی ای برای این پروسه اخذ نمایید. (ایلتس 6 به بالا یا معادل آن در پی تی ای / سی ا ای / تافل )

داشتن سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی ضروری است (3-5-8 سال به بالا که هر کدام امتیاز خود را دارند) به این نکته توجه کنید که اکثر سازمانهای ارزیاب استرالیا سوابق کاری بعد از اتمام تحصیلات مرتبط را ارزیابی مثبت میکنند و سوابق کاری با بیمه و مستند اولویت میباشد.

شرایط تحصیل در استرالیا

می تواند گفت تمام افرادی که اقامت استرالیا را کسب می کنند حتما در گام بعدی به دنبال کسب شهروندی استرالیا ( سیتیزن شیپ استرالیا ) می باشند این موضوع دلایل بسیاری دارد زیرا شما بعد از آن یک استرالیایی محسوب می شوید و از تمام امکانات یک شهروند استرالیایی می تواند استفاده کند. نکته جالب شهروندی استرالیا این است که Dual Citizenship است به عبارتی شهروندی دوگانه می توانید داشته باشید به این صورت که شما می توانید همزمان هم شهروند ایران باشید و هم شهروند استرالیا که این موضوع بسیار مهم و کاربردی می باشد زیرا تعدادی از کشورهای جهان در صورت اخذ شهروندی کشور دیگر شهروندی کشور خود را لغو می کنند.

مزایای سیتیزن شیپ استرالیا

بعد از اینکه در شما با موفقیت آزمون شهروندی استرالیا را با موفقیت پشت سر گذاشتید و امتیاز لازم و کافی را کسب کردید می توانید از مزایای آن استفاده کنید که ما برخی از آن را برای شما معرفی می کنیم. به طور کلی شما از تمامی مزایای یک فرد استرالیایی می توانید استفاده کنید.

شما می توانید در مراکز دولتی استرالیا و یا نیروی دفاع استرالیا مشغول به فعالیت شوید.

شما حق رای دارید یعنی در تمامی انتخابات از جمله انتخابات فدرال ، ایالتی و منطقه‌ای ، رفراندوم و همه پرسی‌ها.

حتی می توانید به پارلمان استرالیا با کسب آرا راه پیدا کنید.

در خواست پاسپورت یا گذرنامه استرالیایی و در پی آن ورود و خروج آزادانه به استرالیا.

می توانید در پی بروز مشکلات در خارج از استرالیا از مقامات استرالیا کمک بخواهید.

امکان ثبت فرزندان متولد شده در خارج از کشور برحسب نسب را بعنوان تبعه استرالیا خواهید داشت.

اگر هنوز ابهامی دارید یا کنجکاو شدید با مشاوران ما تماس بگیرید

 یا به صورت آنلاین یک وقت مشاوره حضوری رزرو کنید

ارزیابی رایگان