شرایط مهاجرت به استرالیا در سال 2021 چگونه است؟ هزینه مهاجرت به استرالیا چقدر است؟ راه های مهاجرت به استرالیا در سال 2021 چیست؟ امتیاز مهاجرت به استرالیا چگونه محاسبه می شود؟ آیا شرایط  مهاجرت به استرالیا در سال 2018 با 2021 متفاوت شده است؟ راه های مهاجرت به استرالیا کدام اند؟ مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل یا کار؟ شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی بهتر است یا سرمایه گذاری ؟ امتیازات مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص چگونه است؟

انواع روش های مهاجرت به استرالیا در سال 2021 که می توانید برای آن ها برنامه ریزی کنید، در این مقاله گردآوری شده است. در ادامه با بهترین روش های مهاجرت به استرالیا و امتیاز مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص آشنا می شوید.

راه های مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا 6 روش قطعی وجود دارد که 5 مورد قانونی و آینده دار و یک مورد خطرساز و غیر منطقی است! مهاجرت به استرالیا از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج و تولد 5 مورد قانونی هستند و در نهایت روش پناهندگی نیز وجود دارد که نه توصیه می کنیم و نه در مورد آن صحبت می کنیم!

شرایط مهاجرت به استرالیا 2021 از طریق کار

تنوع روش مهاجرت به استرالیا از طریق کار زیاد است اما وجه اشتراک همه روش ها کسب امتیاز مورد نظر است و سیستم استرالیا برای صدور ویزای کار بر اساس امتیاز بندی است! ویزای کار این کشور طبق ساب کلاس انتخاب شده شرایط متفاوتی در راستای سن و تحصیلات و مهارت و تجربه و تسلط به زبان در نظر می گیرد. یک مثال پرطرفدار در مورد ویزای کار 189 استرالیا است که برای افراد ماهر در نظر گرفته می شود. متقاضی باید طبق اپ مشخصی که از سوی دولت استرالیا اعلام می شود انگیزه و مهارت و انگیزه خود را ثابت کند. پس از تایید دعوت نامه ای ارسال می شود و معمولاً شرایط سنی 18 الی 50 سال و داشتن سابقه کاری مکفی و مدرک زبان انگلیسی حداقل آیلتس 5 نیاز است.

شرایط مهاجرت به استرالیا 2021 از طریق تحصیل

شما برای مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل محدودیت مقطع تحصیلی ندارید. بیش از 22 هزار رشته تحصیلی در این کشور پوشش داده می شود. برای مقطع لیسانس باید حداقل 15 هزار دلار استرالیا، برای مقطع کارشناسی ارشد حداقل 20 هزار دلار استرالیا و برای مقطع دکترا باید حداقل 14 هزار دلار استرالیا هزینه در نظر بگیرید.

شرایط مهاجرت به استرالیا 2021 از طریق سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گذاری استرالیا در لیست ویزاهای 188 قرار دارد و بخشی از آن شامل کارآفرینی می شود. شرایطی که مطرح است اینکه شخص کمتر از 55 سال سن داشته باشد. نیاز به حداقل مدرک زبان آیلتس 6 است. طرح تجاری با ایده ابتکاری نیاز است. حداقل دارایی متقاضی 800 هزار دلار استرالیا است. حداقل سرمایه ای که نیاز است باید 200 هزار دلار استرالیا باشد. نیاز است که برنامه کاری از سوی کارآفرینان ارائه شود. کسب امتیاز حداقل 65 نیز هم باید رعایت شود.

شرایط مهاجرت به استرالیا 2021 از طریق ازدواج و تولد

شرایط مهاجرت به استرالیا 2021 از طریق ازدواج

اگر با یک شخص از تبعه استرالیا ازدواج کنید به شما اقامت موقت این کشور ارائه می شود. سپس می توانید اقامت خود را به صورت سالیانه تمدید کنید. تابعیت شخص در استرالیا و شرایط مالی وی و همینطور سلامت وی از نظر پزشکی از سوی دولت استرالیا بررسی می شود.

شرایط مهاجرت به استرالیا 2021 از طریق تولد

حداقل یکی از والدین کودک متولد شده در استرالیا باید استرالیایی باشد. در مورد کودکانی که در خاک این کشور متولد می شوند اما هویت نامعلوم دارند از سوی دولت تابعیت استرالیا می گیرند.

هزینه مهاجرت به استرالیا در سال 2021

اولین هزینه ای که باید در نظر بگیرید هزینه معادل سازی مدارک است که گاه به عنوان هزینه ارزیابی مدارک از آن یاد می شود. این هزینه بر اساس رشته و سازمانی که انتخاب می شود با هم فرق دارد. اما میانگینی که در سال 2021 برای اغلب رشته ها دیده می شود از 500 دلار آغاز شده و تا 1500 دلار نیز ادامه دار است.

برای اطلاع از هزینه های کامل مهاجرت به استرالیا اینجا کلیک کنید.

امتیاز مهاجرت به استرالیا 2021

سیستم امتیاز بندی ویزای کار در استرالیا سالهاست که وجود دارد و در این بخش قصد داریم در این مورد صحبت کنیم.

 

امتیاز سن برای ویزای کار استرالیا 2021

اگر 45 سال را رد کرده اید ویزای کار استرالیا برای شما مناسب نخواهد بود! تقسیم بندی برای امتیاز سن در ویزای استرالیا از قرار زیر است:

  •     18-24 سال : 25 امتیاز
  •     25-32 سال : 30 امتیاز
  •     33-39 سال : 25 امتیاز
  •     40-44 سال : 15 امتیاز

 

امتیاز مدرک تحصیلی برای ویزای کار استرالیا 2021

کسانی که قصد مهاجرت کاری به استرالیا دارند می بایست مدرک تحصیلی معتبر داشته باشند. افرادی که دارای مدرک دکترا هستند 20 امتیاز، کسانی که دارای مدرک فوق لیسانس و لیسانس هستند 15 امتیاز و افرادی که فوق دیپلم دارند نیز 10 امتیاز کسب می کنند. سکشن بندی دانشگاه از دیگر موارد بسیار مهم است. مثال ساده در این زمینه مدرک فوق لیسانس سکش دو معادل با یک لیسانس دانشگاه سکشن یک است.

 

امتیاز سابقه کار برای ویزای کار استرالیا 2021

سابقه کار از دیگر موارد مهمی است که در کنار مدرک تحصیلی بررسی می شود. کسانی که به دنبال مهاجرت کاری استرالیا هستند باید 3 سال سابقه کار را داشته باشند. معمولاً سه سال سابقه کار مرتبط دارای امتیاز 5، پنج سال سابقه کار مرتبط با 10 امتیاز و هشت سال سابقه کار مرتبط نیز 15 امتیاز به همراه دارد. به نظر می رسد امتیاز مهاجرت به استرالیا 2019 به نسبت امتیاز مهاجرت به استرالیا 2020 و 2021 پروسه آسانتری بوده است.

در مورد سابقه کار باید کمی بیشتر توضیح دهیم. عنوان شغلی در نامه سابقه کار شما بسیار مهم است. دقت کنید که اگر شما با اقامت موقت وارد استرالیا شده باشید و در آنجا کار کرده باشید به ازای یک سال سابقه کار 5 امتیاز، سه سال سابقه کار 10 امتیاز و پنج سال سابقه کار 15 امتیاز خواهید داشت.

 

امتیاز زبان انگلیسی ویزای کار استرالیا 2021

مدرک زبان از دسته موارد بسیار مهم است و سهل انگاری در این زمینه دردسرساز است.

در صورتی که در هر مهارت از آیلتس نمره 6 داشته باشید امتیازی برای شما منظور نمی شود. نمره 7 به بالا برای هر مهارت آیلتس امتیاز 10 و نمره 8 به بالا در هر مهارت آیلتس امتیاز 20 را برای شما در نظر می گیرد.

 

نکته جالب اینکه امتیاز سن و یا سابقه کاری و رشته غیر قابل تغییر است اما با توسعه سطح تسلط خود به زبان       می توانید امتیاز خود را افزایش دهید.

ارزیابی رایگان